Nemaipomenitele călătorii cu BLOGOBALAURII

ale UCENICILOR solomonari prin lumile CĂRȚILOR și dincolo de ele

 

Cercul Ritmurile lecturii

Cercul „Ritmurile Lecturii” de la Colegiul Național „Garabet Ibrăileanu” din Iași a fost înființat în anul 2005 și a reunit elevii interesați de lectură din clasele de gimnaziu și liceu. Scopul principal a fost promovarea lecturii în școli, grădinițe, în mediul rural,...

citește mai mult

Cercul Prometeii cărturesc

Portofoliu nostru este conceput ca o carte digitală cu mai multe capitole: Citim și scriem Citim și ilustrăm Scriem scrisori Descoperim oameni minunați Vrem să credem că atelierele din cadrul cercului au alimentat nu numai pasiunea de a citi, dar au dezvoltat ți...

citește mai mult

Ordinul cititorilor IOANID

Comunitatea de cititori ai Școlii Gimnaziale și a Liceului Internațional „IOANID” a început să călătorească printre lumi de carte cu mult înainte ca această pagină să ia naștere. Pentru „Lecturiada 2020. Istoria unui posibil viitor - Încă un pas” aceste file sunt o...

citește mai mult

Cercul Lectură_cultură_cuvânt

De ani buni, începutul lui septembrie este marcat de un eveniment important în peisajul concursurilor naționale, și anume, Lecturiada elevilor de la Cluj. În perioada 1-3 septembrie 2020, elevii selectați care vor participa la Școala Solomonarilor din cadrul acestui...

citește mai mult

Cercul Cetatea lecturii

Atelierul de lectură și scriere creativă „CETATEA LECTURII” al elevilor de gimnaziu de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din Sibiu (care activează din anul 2011) și-a concretizat activitățile și sub forma realizării unui website propriu...

citește mai mult

Cercul Biblioaventura

Activitățile desfășurate au avut ca punct de plecare dorința participanților de a se implica voluntar într-un context de învățare comun. Am împrumutat și am adaptat idei creative împărtășite atât la Lecturiada elevilor, cât și din „Consilierul de lectură”. Nicio...

citește mai mult

10 SFATURI
pentru cerchiștii viitori bloggeri

  1. Citiți și recitiți regulamentul concursului până când sunteți siguri că ați înțeles cerințele.
  2. Documentați-vă ce este un blog și prin ce se deosebește de un site.
  3. Descoperiți bloguri culturale; urmăriți cu atenție scopul, organizarea, paginile, titlurile și, mai ales, conținutul. Sunt cele mai bune surse de inspirație.
  4. Fixați-vă obiectivele și publicul țintă (elevii din școala voastră, numai cei de la gimnaziu sau cei de la liceu, membrii altor cercuri/cluburi etc.).
  5. Structurați conținutul și alegeți titlul paginilor (obligatorii și la libera alegere)
  6. Căutați cea mai convenabilă soluție tehnică. Rezolvați subtitlul, logo-ul, designul paginii, structura de ansamblu, numărul de pagini, titlul lor.
  7. Pregătiți conținutul − partea cea mai importantă a blogului. Nu rămâneți numai la textul scris. Inserați fotografii, animații, booktrailere, postere digitale, podcast-uri etc.
  8. Repartizați-vă rubricile de care veti răspunde fiecare. Fixați o zi din săptămână pentru postări.
  9. Postați regulat.
  10. Promovați-vă blogul și păstrați legătura cu publicul vostru cerându-i feedback-ul.